BABY OIL YOGA CHALLENGE! (super funny)

25
56

Slippery, slippery ZEN!?

TURN ON OUR POST NOTIFICATIONS!
SUBSCRIBE!!

CHECK OUT OUR DOBRE CARS CHANNEL!

FOLLOW US!

Dobre Brothers
Instagram –

Cyrus
Instagram – @Cyrusdobre
Twitter – @Cyrusdobre
Musical.ly – @Cyrusdobre

Darius
Instagram – @Dariusdobre
Twitter – @Dariusdobre
Musical.ly – @Dariusdobre

Lucas
Instagram – @lucas_dobre
Twitter – @Dobrelucas
Musical.ly @dobretwins

Marcus
Instagram – @Marcusdobre
Twitter – @Dobremarcus
Musical.ly – @dobretwins

BIZ – dobrebrothersmgmt@gmail.com

THANKS FOR WATCHING! 🙂

BABY OIL YOGA CHALLENGE! (super funny)

source

25 COMMENTS

  1. Haha oh my gosh 😂 Haha that was funny i loved it 😂 aww but Marcus babyy 😍💍i hope i can be your girl one day i hope so i also pray for this cause this is my BIGGEST dream to be your girl marcus😂😍 i pray and i hope so and i hope well god helps me and bring me and marcus together 🙏🏼❤ btw guys i dmed all of you cause of marcus i fell in love with him but nobody's answering but i dmed lucas and marcus on FACEBOOK (Christina Stones) and i dmed EVERYONE here on instagram and also you but you guys aren't answering please go and tell them to check and please go and check my dms here cause it's very important and yeah. I dont know what to do anymore i'm trying soo hard so much and EVERYTHING to be marcus his girl but i don't know how to talk to and with him like idk i fell in love with him and i love him and i'm gonna love him FOREVER and im gonna be his girl only marcus his girl forever i love him im gonna love him forever like honestly and well i really hope that you read this and yeah answer as soon as possible. Love u. ❤️😍💋 AND me and marcus have sooo many things in common Oh myyy that's awesomee. Marcus I love you ❤💍💋 so marcus if you wanna talk about this, us, a girl then yeah…. love you guys 😊 Marcus I love you 💍

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here